Странице

понедељак, јул 18

Verrrry chic DIY

Dobar dan, dobro vece, drage moje devojke!
Ubrzo ce vam postati jasno u koju sliku sam se zaljubila.
Divne boje, a motivi Afrike su oduvek bili IN kod mene, pa mi
nije dugo trebalo da nacrtam ovu sliku po uzorku sa suknje.
Nadam se da cu i ja biti vredna i napraviti jednu takvu suknju
ili mozda torbu. Po mom misljenju, a uvek sam najkriticnija prema
sebi, veoma sam lenja sto se tice sivenja, ali, popravicu se.
Sliku mozete jednostavno, precrtati sa ekrana, ili sacekati da napravim
FREE PDF u vecem formatu! Kisssss

ExTrA! zanimljiv blog, super ideje.







Svaka setnja gradom je uvek korisna iz raznih razloga. Jedan od njih su, svakako,
dobre ideje. Dopala mi se ova torba mada ne mogu da kazem da su se bas potrudili
oko secenja ove koze, pa sam napravila sablon u jednakim razmacima, ipak, u ovom
slucaju mislim da je to potrebno.





Uzivajte u letu i uzivajte u novim DIY PROJEKTIMA, i svojim i tudjim!


1 коментар:

  1. Нешто слично сам пронашла торбу.Баш ћу ти је сликати.Луда је сукња-Браво за шнит девојке.

    ОдговориИзбриши

Lovely comments