Странице

петак, мај 27

RODJENDAN ILI DIVAN DAN


Drage moje - srecan mi rodjendan!
Dan se ni po cemu posebno ne razlikuje osim sto prebiram po glavi,
sabiram, oduzimam, racunam... Nista nisam izracunala. Prosto, treba
da nastavim da racunam, kao i ostali, idem napred, ne gledam iza sebe,
ne kajem se (jer nemam ni razloga), radim dobre stvari, drzim do sebe
i postujem druge. I najvise od svega (jer bez toga, ja ne bih bila JA)
bavim se kreativnim radom!

Sta ima novo? Nista specijalno bas danas, svaki dan ima ponesto.
Trenutno, jedna simpaticna ideja na mojoj fb stranici - klik na link



I jedan besplatan snit ove divne bluzice.
Specijalan kroj (roze boje na krojnom listu) saljem mailom.
Ko zeli moze mi se obratiti - klik na link, da ostavi svoj mail
i ja cu poslati ceo krojni list A.


 


Uskoro cu postaviti jos jedan album sa PDF krojevima na FB stranicu iz prostog
razloga sto ih imam zaista, zaista mnogo, skupljam ih godinama i nisam stigla
mnogo toga da postavim. Zato zelim da ih podelim sa vama, greota da cekaju
neiskorisceni i usamljeni. Evo nekoliko slika...





Ima tu francuskih snitova ....





Spanskih snitova ...flamenco bolero/majica


Japanskih snitova ... prepoznatljiva jednostavnost ...






Puno vas volim!




,

1 коментар:

  1. Sretan ti rođendan!Želim ti sve najbolje....a da bez kreativnih projekata ne možeš sam sigurna jer si sama kreativnost:):)!
    Divni su krojevi ovih bluza, ali mislim da za mene i nisu najbolji izbor ovi otvoreniji krojevi (pogotovo sada kada sam se udebljala pet kila pa mi je taj dio tijela poprilično bujan;)). No, za žene koje nemaju taj problem ovakvi krojevi na V su dušu dali, otvaraju nekako i lice i čine nas vitkijim.

    ОдговориИзбриши

Lovely comments