Странице

среда, јануар 29

DIY WITH ACRYLIC


Drage moje, smrznute devojke kako ste danas? Da li hladnoca utice na sve? Na mene ne. 
Danas nisam nikako mogla da ignorisem cinjenicu da ja u stvari i pre svega obozavam
slikanje na tekstilu, da bih se rado tome posvetila kad bi mogla tj kad bi STIGLA.
Iako se osecam pomalo usamljeno u celoj prici (jer ne znam nikoga ko se na ovaj nacin
bavi slikanjem na tekstilu) moja strast nije nista veca nego do sada, samo sam sad
resena da se time malo vise bavim. Odvuce me sivenje malcice ali nedam se ja
tako lako. Volim ja i da sijem podjednako. Kazem usamljena iz jos jednog razloga. 
Niko ne shvata koliko je siroka, zapravo, primena slikanja na tekstilu 
i koliko je prakticna, lepa i moderna. A JA sam sebi zadala zadatak
 da vam to malo i pojasnim u narednim postovima.

Nadam se da ste primetili novi header, ne mogu da prestanem da nesto
smisljam i dizajniram. Mogu satima i satima da radim i da ne prekidam.

Postoji jedan blog, a to je Alice Burke blog koji je po senzibilitetu ili bolje reci, po 
sarenilu slican mom. Volim boje, volim sareno. Zavirite malo ako imate vremena.
Da imam vise vremena sigurno bi stalno bila umazana bojama kao ona.




Evo sta bi ja, za pocetak, htela iz njenog stana. Prvo ovu sliku na platnu
iznad vrata, prelepu i presarenu. To mogu da izvedem. U planu je slika na platnu,
jos samo da odlucim sta cu da naslikam i dimenzije. Zatim njeni jastucici,
stlolnjaci i slike. Divota jedna. Mastam da mi u stanu upravo bude ovakav prizor.



Pitate se sta je ovo?! Krajnje je vreme da se uozbiljim i krenem sa svojim
patternom na tekstilu. Oduvek mi je bila zelja da smislim neku svoju saru.
Do sada je to bilo manje vise nedovrseno, nikad potpuno da ja budem zadovoljna.
Kad imate previse opcija onda vam trebaju godine da odaberete jednu. Bar 
je u mom slucaju tako. Isto vazi i za sivenje. Kad sam komplikovana, sta cu.




Zar nisu divni ovi SARENI materijali?




Akrilne boje.Sto bi rekli (reklama za margarin) - na sve se maze.
Kad vec nismo stigli do materijala i sara na materijalu, onda smo bar
probali na eko kozi. Utesno. Ne znam jos sta ce ovo biti ali mi se
dopada, svakako kako izgleda. Zapravo znam ali necemo da kvarimo iznenadjenje.


Buduci novcanik. Dimenzije 12cmx14cm. Pocelo je kao igra i proba ali
mi se na kraju zaista dopalo kako izgleda. Jedan sam oslikala ja, a
drugi moja mladja cerka. Delimo iste strasti.
 








Isprobavam jos neke varijante. Ponekad uopste ne mogu
da stanem. Probam i probam i probam razne stvari.

U jednom od sledecih postova pokazacu se kako sam dosla
na ideju da ovako odstampam zvezdu. Izvinjavam se zbog losih
slika, zbog toga stalno ludim, ali sam nestrpljiva da vam pokazem.




I jedna mala ideja za svakodnevnu upotrebu. Kada operete kosu i uvijete
u peskir primecujete da on stalno pada i to vas nervira. Problem resite tako
sto cete jednostavno staviti traku za kosu preko peskira i on nece spadati.


Do sledeceg posta kisses!


19 коментара:

  1. da i meni se ta slika sa perom sviđa, mislim da tako neka vesela slika baš može osvježiti prostor.

    Novčanici super izgledaju, baš dobra ideja oslikati ih s akril bojama!

    pa reklama za margarin ne laže, stvano se svašta može sa akrilnim bojama, ja sam baš prošlih dana pretvorila tvrde kolače koji su ostali od Božića u nakit:)

    ja sam za slikanje na tekstilu obično koristila kupovne boje, ali one u staklenim kutijicama koje se mažu kistom, tako da se sa njima baš može slikati, jako su praktične, moram se sjetiti pa ih ponovo kupiti. U zadnje vrijeme jako rijetko idem u te hobi dućane.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kupovne boje...htjela sam valjda napisati tekstilne boje ili boje za tekstil....(mislim koje boje nisu kupovne?) očito mi mozak ne radi kako spada u ove kasne noćne sate.

      Избриши
    2. Hvala Ivana. Sto se tice bja ze tekstil, koristila sam ih mnooogo puta i sada ih koristim, valjda mi se podrazumeva pa to i ne naglasavam i onda ispada da cu akrilne boje da koristim za tekstil. Planirala sam samo to da probam, da vidim kako se ponasaju na tekstilu i posle pranja, a inace od kada nema Pelikan boja za tekstil kod nas, patim i koristim Marabu.

      Избриши
    3. ja sam baš danas bila u hobi prodavaonici (u Splitu) i nikako da nađem one boje koje sam prije koristila, imaju samo neke u tubi, probati ću pogledati po još nekim trgovinama i u Obiju u Mostaru.

      Super su ti ovi radovi na majicama, baš nekako profi izgledaju, odlična je ideja koristi i šablone! nadahnula si me da se ja ponovo uhvatim toga. Inače Arileo dizajneri su često slikali sa tekstilnim bojama po odjeći, baš su im super izgledale tako ukrašene haljine, jednu je moja prijateljica kupila za vjenčanicu. Sad koliko vidim (dućan im je pored moje zgrade) ne koriste više tu tehniku, više su neke šljokice u điru, šteta po tome su baš bili prepoznatljivi. Većina ljudi je čula za slikanje na svili, ali slikanje po tekstilu im je još nepoznanica.

      Pogledala sam Bellu Pilar, stvarno su joj lijepi crteži, baš ima neki svoj specifični magični stil.

      Избриши
  2. akrilne boje su zakon!
    imam neke slične tvojima i fakat su i ekonomične, traju nam sto godina.

    šta da ti kažem osim: kist u ruke i samo naprijed :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga moja, ja sam vec uzela cetkicu sto se vidi u drugom delu ovog "kratkog" posta!

      Избриши
  3. Lovely!!!
    I added you by g+ now! I'm very happy if you do the same.
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  4. Divno sarenilo. Bas mi se svidja stan od ove devojke. Sto ti rece, puno sarenila i veselih boja.

    Fabulous 30s

    ОдговориИзбриши
  5. I ja želim onu sliku iznad vrata, i ja volim slikanje na tekstilu i ja bih se posvetila tome kad bih imala vremena i ja bih sve...

    Imam i boje za tekstil i flomastere i stalno rešavam da napravim ćerki narodnu nošnju koja bi bila kombinacija slikanja i veza. Nadam se da ću to i realizovati.

    ОдговориИзбриши
  6. Jako kreativno:) Sve mi se sviđa,imaš jako lijep blog:)

    ОдговориИзбриши
  7. Eeee, pa, Natashenjka, nisi usamljena! Sećaš se da sam ti drpila Amy Winehouse! ;) I ja sam oduševljena slikanjem na tekstilu, zaista je nepresušan izvor inspiracije... Super su novčaničići, a sviđa mi se i novo zaglavlje bloga :) Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  8. Divan blog ! :-)
    Hvala ti na komentaru koji si ostavila na mom blogu !
    Veoma si kreativna i to mi se dopada !
    Od sada te pratim preko GFC-a :-)
    Nadam se da ces uzvratiti ! XOXO

    Novi post kod mene :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/01/red-details.html

    ОдговориИзбриши

Lovely comments