Странице

петак, октобар 18

DIY MAKE UP PURSE


Kao i svako zensko, i ja volim sminku. Danas imate toliko
divnih carobnih pakovanja koja vas cine lepsom. Ipak, 
pobornik sam prirodne sminke. Eventualno malo jaci karmin
uvece i to je to. Uglavnom, kao sto rekoh u prethodnom postu,
kada sam deci pravila pernice od eko koze mislila sam i na
nas odrasle, da ne kazem starije pa je tako nastao ovaj
neseser za sminku. Bilo mi je tesko da se odvojim od mog
dugogodisnjeg nesesera ali sam se utesila jer je ovaj malo
veci, a i ja sam ga pravila. Odakle ideja, to ne znam, jednostavno je naisla pa sam lepo sela i uradila. Nadam se da vam se dopada. To je prvi u nizu, to mogu da kazem. Nekako me sad privlace te torbe, torbice, pismo torbice, clutch torbice koje po meni nisu prakticne ali odjednom ih smatram za veoma privlacne.
Ne zamerite, nabedjena sam pa mi se ovo ne desava prvi put.
Cesto sam potpuno ubedjena u nesto, a posle se ispostavi da mi se polako menja misljenje, to se narocito desavalo sa garderobom, na primer. Do pre godinu-dve, iskljucivo sam nosila uzano odbijajuci mogucnost da se moze dobro izgledati u necem malo komotnijem. A sada, zaista volim ove siroke modele, nabrane, spadaju sa ramena, duzine ispod zadnjice, mis rukavi i sl. To mi se sada tako dopada i tako mi je to super i sexy. Dakle - nikad ne recite nikad.












Jos jedan divan model za kojim vec mesecima patim.
Bice moj!

Takodje jedan jednostavan i praktican model lak za
kombinovanje.
Bas mi je drago sto san nasla ovaj model jer sam obicno nailazila na kardigane sa ovakvim prednjim delom. Prvi put vidim prsluk i dopada mi se mnogo.



Jos jedno p.s. Naletela sam slucajno na ovu torbu i mogu vam reci da je vrlo moguce da ce moja stara bundica da strada i preko noci se pretvori u jednu ovako neodoljivu torbu!
Ne desava m i se cesto da imam vremena da gledam
i sredjujem stare slike. Ali danas sam naletela na
jedan moj, vec zaboravljeni, rad i iako sam dosta
radova delila sa vama, morala sam ponovo. Ah, kako
mi je bilo toplo oko srca kada sam ugledala ovu majicu.
Ah, kako mi se svidjala i, ah, kako sam ja imala vise
vremena... Dakle, animal print bojama za tekstil. Jako
mi se dopada. A da li ste primetili kako je tesko naci
belu majicu ili bluzicu da je kvalitetna, lepog kroja 
i da na njoj nema nikakvih stampi ili aplikacija? Ja
tragam uvek za tim, kako ga ja zovem, mojim belim platnom
koje ce me inspirisati.




Desni rukav je stampan zebra printom, a levi tankim linijama.
Preko toga sam dodala kamencice i perlice. Da, bas mi se dopadala. Mnoge od mojih radova nisam nikad ponovila. Steta.
Mozda cu jednog dana ... kada nadjem moje belo platno!




11 коментара:

  1. krasan neseser, Nataša! dok nisam počela pratiti tvoje postove, nisu mi u oko upadala pletiva na metraži, sad svaki put pogledam što ima novoga. sviđaju mi se tvoji prijedlozi.

    ОдговориИзбриши
  2. Dobro, što izbaci ovaj model, sad treba i ja da patim?

    ОдговориИзбриши
  3. Zelim i ja ovu torbu :)))Print na majci je toliko savrsen da sam odusevljena,neverovatno je da je rucni rad,svaka cast !

    ОдговориИзбриши
  4. Neseser mi je jako lep, ali majica još bolja. A tek onaj beli džemper.. Uh, moj stil i moja boja!! :))

    ОдговориИзбриши
  5. Kako sam se pronashla u to da mi se ranije nesto nikako nije moglo dopasti a da sada isto to obozhavam i u isto vreme nosim na sebi..Jako mi se dopada neseser..a onaj djemper u dve boje-imam potpuno isti..u razlicitijoj boji :)

    ОдговориИзбриши
  6. odlična ideja za torbicu za šminku...joj, što je eko koža dobra stvar, danas sam oprala jednu jaknicu od eko kože i kao nova:) i mene privlače te pismo torbice (čak sam i ušila jednu) ali da su praktične...nimalo:)

    ОдговориИзбриши
  7. rukav je san snova...nominirala sam te za libster nagradu pa ako ti se da odgovarati na pitanja svrati...

    ОдговориИзбриши
  8. Nice tutorial!

    Thank you so much for your lovely comment! Of course we can follow each other! Id love to keep in touch! Let me know if you follow me and I will follow you right back :D

    And what about other social media? That way I won't miss a thing!


    Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo

     - Hannah's Heels

    ОдговориИзбриши

Lovely comments