Странице

петак, октобар 4

DIY CALD HOLDER -Guest star - ALL STAR


...Pa gde nam prodje leto? Danas je bio pravi zimski dan, a olaksavajuca okolnost je, sto se mene tice, to sto je petak
i sutra ne radim. Divota. Cime se bavim ovih dana? Eko kozom.
Ponovo se vratila u moj zivot na velika vrata i dalje sam njome
opcinjena. Prvo na spisku sto je bilo za hitan rad je futrola
za kartice. Naravno, ko nema problema sa karticama (oh, ne mislim
na minus, kredite i ostalo). Toliko kartica, stalno ih trazim,
nerviraju me cak i u novcaniku. Naravno, necemo sve bitne kartice
drzati bas sve zajedno, to bi, mislim, bilo pogubno...Ali ima tu jos raznih kartica, za shopping, za neke klubove, biblioteke,
knjizare i sl... I tako nastade ova futrolica.
Sirina ove futrolice je, naravno, srazmerna velicini kartice, a
one su uglavnom iste velicine, da ne kazem da su neke i od iste
plastike pa se samo nastampa na njih. Ima ih od obicne plastike,
a ima i onih koje su cipovane, one su dosta skuplje od obicnih.
Govorim, ah, zanela sam se, i sa stanovista nekoga koje skoro
radio za firmu identifikacione kartice tj dizajn i stampu. Znaci,
i tu ima razlicitih kartica, cisto da znate....




Posto se opet vracam i heklanju bas me je zanimalo kako
ce izgledati ako krajeve futrole spojim koncem za heklanje...
I to mi nije bilo dosta pa sam dodala malena srca kod svake
rupice. Nisam mogla da odolim.

I futrolica je gotova!



Jos jedan super faaaast DIY. Cisto da nekoga sitnicom
obradujem i uspela sam sudeci po izrazu lica i uzdahu.



COZY BOOTS FOR MY DAUGHTER
I kad smo vec kod obuce, pre neki dan kupila sam cerki
super moderne cizmice kakve dolikuju tinejdzerki , a 
ide i zima. Ne znam kako ali pade mi na pamet da nadjem
sliku ovih cizmica (Oohlala) i uradim sledecu stvar
koja je prikazana na slici. Duplo iznenadjenje. Nije ni
znala da cu joj kupiti cizmice tog dana, a i moja 
poruka sasvim je jasna.

Do sledeceg minusa kisses!


U sledecem postu nastavljam sa modelima i patternima
dzempera. Bas mi se cinilo previse da i to dodam u
ovaj post, da ne preteram.


13 коментара:

  1. Nataša, davno nisam vidjela nešto ovako dobro kao tvoja futrola za kartice! Ozbiljno! Inače nisam ljubitelj kartica, ne marim previše za novčanike, ali ovo mi je suuper!

    ОдговориИзбриши
  2. Love the card holder!! So cute and easy to make, it's also very useful when you are wearing a small bag!

    xxx

    ОдговориИзбриши
  3. Joooj! Prelepa torbica, moram i ja jednu da napravim za kartice :) a i ovaj poljubac za patike je cool!

    ОдговориИзбриши
  4. Vredne i spretne ruke,nema šta!!! Najbolja je poruka u čizmama..<3 Pozdrav!:)

    ОдговориИзбриши
  5. Vim retribuir a visita ao emu blog e amei as dicas e DYU. Parabens. Beijocas

    ОдговориИзбриши

Lovely comments