Странице

субота, септембар 28

NEW POST WITH DIY FANATIC Guest stars CHANEL&KENZO FEVER

Shvatila sam da vam verujem. Verujem sve sto kazete.
Istina, komentari su zaista divni. Eto, coveku je lako
 da veruje kada cuje pozitivno. Da li ste i vi skloni tome?
Da automatski verujete kada vam kazu nesto lepo? Da li 
je to dobro ili lose? Hm....
Vec neko vreme razmisljam o blogu, o tome sta bi moglo
da se desi i zbog cega. Jos nisam usla u sve tajne, ali evo,
nasla sam par interesantnih clanaka na tu temu. Procitajte.



I nestade BLOG dok si rekao BLOG
procitati(ovde, ovde, ovde)

I, naravno, nastavljamo u jesenje-zimskom stilu
sa zanimljivim, modernim i iznad svega toplim
odevnim predmetima. Ovaj put je u pitanju poncho.

Svi volimo da nas poncho primi u svoj zagrljaj kad osetimo hladnocu. Ja licno, volim da nagomilam oko vrata i tada
mi bude mnogo toplije. Zato volim i rolke.


Mozda,ma sigurno ste vec vidjali ovaj model. Ako niste
znali sada mozete i videti kako se jednostavno sije.


Identican model koji sam namerno stavila i to cu 
raditi i ubuduce ne bi li mogli da uporedite moc
razlicitih materijala i detalja. Kako isti model 
moze da izgleda potpuno drugacije. To me fascinira.


Jos jedan poncho jako lepog materijala (Gde su oni kod nas? Gde i
kada ce stici? I zasto nisu stigli do sada?)


Jedan zanimljiv poncho-sal od toplog pletiva. Divno izgleda.


Jos jedan veoma interesantan i praktican model.


Ovaj poncho jednostavnog kroja sa rol kragnom sigurno
je veoma topao.


Evo jos jednog zanimljivog modela, sve zavisi od vaseg
ukusa za koji cete se odluciti. Meni se svidjaju svi!


Vrlo jednostavan kroj poncho-prsluka u dve boje.


Ovaj model je, takoreci, isti kao i moja letnja tunika.
Zar to nije interesantno?


Pravi zimski poncho.


Ocigledno, meni je veoma tesko da stanem kada krenem
sa necim, tako da, oprostite ako malcice preterujem
sa slikama ali moram! Tako je to kod mene.



I - guest star KENZO FEVER SWEATSHIRT!
Kazu da je ovaj tigar ranijih godina koriscen
u Kenzo modnoj kuci i da su ga novi, mladi dizajneri
ponovo vratili u zivot ne nadajuci se takvom uspehu
i potraznji! A svi znamo da nema fashion blogerke
koja ga nema. I tako, iako je proslo dosta vremena
od kada se pojavio ovaj vezeni duks, i, iako sam ga
videla mnogo puta, meni je tek pre neki dan palo na pamet
da bih ga mogla odstampati na majici. A da bi to uradila
moram ga nacrtati i pripremiti, sto sam i uradila. Tako 
da znate da je to u planu.



Ja sam ga nacrtala po uzoru na ovu ogrlicu.
Na majici je nesto drugaciji ali i to cu uraditi
pa cu onda odluciti koji cu da stampam. Takodje,
cini mi se da ima tu jedna vredna blogerka koja
divno veze, znace ona, pa ako bude zainteresovana
poslacu joj semu jer trenutno tu semu imamo, bez
skromnosti, Kenzo i ja (ako uopste smem tako da kazem). 
I, naravno, jos neko ako se toga setio ali nisam nasla 
nikakav diy projekat na ovu temu pa zato i kazem da semu 
imam samo ja. A bas sam trazila, zanimalo me je
jer ipak nije tako jednostavno ovo uraditi.

Jos zanimljivi stvari sa ovim tigricem.


Jos nesto. Volim Chanel. I konacno sam kupila
Chanel materijal. To bi trebalo da znaci da cu pre
sasiti cuveni kratki sako ako vec imam materijal,
a imam i snit. Jos samo vreme ...


Moj poncho...in progress. U startu mi se ne dopada kako
mi stoji jer je crn i totalno me proguta. Videcemo na kraju
sta ce biti od toga. Nikad se ne zna.


Do vidjenja do sledeceg dugog posta! :)

6 коментара:

  1. I ja volim Šanel. Šta god da je u pitanju, Šanel je br.1 i tu nema dileme. <posle Šanela je DKNY, a volim i pončo. Prvi model je jako lep, može se nositi i kao tunika, ali ne volim rolke niti bilo šta oko vrata, tj. uz vrat. To me izluđuje, čini me nervoznom.
    Jedva čekam da vidim šta ćeš sašiti od Šanel materijala, mislim da će ostati koji centimetar i za neki detalj, recimo broš.

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam tunike, ali jos nisam pronasla model koji me ne proguta, obzirom da sam bas sitna :( Inace sam imala i obozavala Kenzo sa poklopcem tigra. Bio je bas jak, ali primetan :) Pa je posle bio i Kenzo slonic!

    ОдговориИзбриши
  3. stvarno su divni svi ovi poncho modeli:) a što je najvažnije jako toplo izgledaju.
    Javi kako je ispala majica sa tigrom, ta ogrlica koja je poslužila za inspiraciju je baš lijepa.
    Poncho in progress super izgleda...je li to srce od eko kože.

    p.s. jaknicu sam kupila u Azelu (outlet ovdje u BIH) i stvarno mi je dobro poslužila, baš sam je se nanosila.

    ОдговориИзбриши
  4. četvrti i peti su mi krasni :)
    mada ih ja ne nosim, nisam nešto visoka, punija sam i imam veće grudi pa prekrivanje ili zamotavanje u bilo kakvu tkaninu čini da izgledam kao šifonjer

    ОдговориИзбриши
  5. odlicna ideja, jer pravo je vrijeme za ponco, a ja ih obozavam :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Lovely comments