Странице

среда, јун 6

SUNDAY FUN



Lep nedeljni dan. Nismo se naspavale posle koncerta, ali who cares, kad
sija sunce. Ajmo.Kao nekad. Akcija. U kola i pravac pancevacki buvljak.
Ajmo da kupimo gomilu gluposti i potrpamo u nase pune ormane u
kojima "nema nista da se obuce".





Pancevo. Ravnica. Laganica. Ovde je sve usporeno. Nije kao Beograd.
Za promenu, to prija. Ljudi se voze uglavnom biciklama i ne zure.
Savet za odlazak na buvljak: stare patike, trenerka i poveca torba
bez previse sitnica jer cete sigurno na buvljaku natrpati torbu
novim sitnicama. Naravno, pazite novcanik.
Nisam primetila da je kriza. Guzva. Ljudi kupuju sve i svasta.
Ovo je moj "ulov" sto kazu fashion blogerke


Moram da pomenem da je za ovu poslednju tuniku zasluzan moj muz iako je znao da
sam kupila vec dve. Njemu kad se nesto stvarno dopada on samo kaze - zapakujte.
To je muskarac. Sestra i ja smo setale i ja sam kupila prve dve tunike u sekundi, bez
mnogo razmisljanja (a i da je  neko ne otme, jer je bila prava otimacina i takmicenje-
ko ce pre da dohvati). Moj muz je setao za sebe (alati, avioni, kamioni), a kada smo se sreli
ponovo smo se nasli kod ove tezge. On je ugledao tuniku i pitao me da li mi se svidja.
Ja sam ga gledala-Ali Srecko, kupila sam vec (dve), mislim se u sebi. Ali on je bio uporan
i ja mu kazem-Kupila sam vec...dve... On je bio i dalje uporan, nije morao vise ni
da se trudi, ja dohvatih i trecu. Zene. Nikad dosta. Hvala mu. Hvala ti moj Srecko.
On se u stvari zove Zoran, ali ja ga zovem Srecko.
.
.
.
A posle podne ... Karneval u Resniku i moj prvacic na istom.
Bilo koja vanskolska akcija (a sa skolom) pocinje duzim cekanjem.
Tako su havajke cekale i ceskale se jer su ih kostimi golicali.
Ja, dva sata stajanja na stiklama. A prethodno vece dva i po sata
stajanja na stiklama. Svaka mi cast. Sve mama moze, ljubi ih majka.




Mama je u stopu pratila svog prvacica u novim Peacocks sandalicama.
Kaze moj muz - Izgledaju kao rumunske..(pa onda da se izvuce) ali, znam,
sad se tako nosi. Lepo ti stoje. Ok. U pravu je i za jedno i za drugo. Meni se dopale.
Od hiljadu pari nikad ne bi rekao da ces izabrati bas te, kaze on.
U pravu je. Ali, nikad ne reci nikad. Ja sam se za njih odmah zalepila.

Peacocks sandale, ljubav na prvi pogled.

David Jones tasna, ljubav na prvi pogled.
Dakle...

Odmah sam odjurila, posle njihove tacke, i molila malu havajku da se slika sa
mnom ali nisam uspela. Uhvatila se drustva, ccc... Dobili su vodu, i sendvice,
imali su organizovan prevoz do tamo i utesne nagrade, sto je stvarno lepo.
Deci malo treba da budu srecni. Tacku su imala i deca ometena u razvoju,
sto me je posebno dirnulo.
Kao i njeni mama i tata, i ona stalno o necemu razmislja.
Ova slika mi je ubedljivo najlepsa.
 Ogrlica made by MAMA je naravno od eco koze.

Na kraju sam uspela da dobijem poljubac i slikanje.
A o havajskoj ogrlici, u sledecem postu.



8 коментара:

  1. Jako dobar print na maji.
    Mala je medena, secerko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ja sam stampala majicu. Hvala i na komplimentima za cerku. A ti imas poklon kao 100-clan!

      Избриши
  2. "Ulov" ti je bas u dobrom fazonu,svidja mi se,ali mi se vise svidja tvoja majica!Havajke,pravi slatkisi,nisam bas sigurna od cega su suknjice,ako su od neceg prirodnog,moralo je ceskanje:)))

    ОдговориИзбриши
  3. E, pa hvala. Suknjice su od nekih travcica, prirodnih, i bilo je ceskanja sve vreme. Prakticna uciteljica...

    ОдговориИзбриши
  4. Baš su slatke havajke, super si napravila ogrlicu! I majca mi se sviđa.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман8. јун 2012. 05:47

    Kako ti je dobra prva slika! Sve su slike stvarno extra. Svidjaju mi se i tunike i sandale i torba, naravno. A mala je medenko i ogrlica pun pogodak. probacu da je napravim

    ОдговориИзбриши
  6. Prava mama i kćerka, baš lijepo dirljivo.

    ОдговориИзбриши

Lovely comments