Странице

уторак, фебруар 14

DIY zimski ukrasi


Evo jedne male slatke ideje kako da ukrasite vasu torbu
modernom malom, mekanom stvarcicom






Tutorijal



Potrebno vam je malo vunice, heklica (ima u
pozamanterijama i na pijacama za 70-80 din),
parce kartona od koga cete iseci dva kruga
zeljene velicine.


Prvi korak je da provucete kraj vunice kroz rupicu
od kartona.

Drzite pocetak rukom da se ne pomera i onda heklicom
provlacite vunicu. Naravno, isecicete vece parce vunice
jer klupce ne moze kroz rupicu.


Ako potrosite to parce isecite novo i istim postupkom
bez problema nastavite da provlacite vunicu heklicom
pridrzavajuci pocetak da se ne vrati kroz rupicu.
Ja sam koristila duplo secenu vunicu da bi brze
namotala vunicu i napravila kicanku.


Ovako izgleda kada zavrsite provlacenje
vunice.


Zatim uzmete male makaze


Zatim vrh makaza provucete kroz vunicu izmedju
dva kartoncica.


Isecete vunicu izmedju kartoncica ceo krug


Zatim parce vunice stavite izmedju kartoncica i
cvrsto vezete dva puta u cvor. Ostavite taj kanapcic
malo duzi da bi mogli da ga vezete za
isheklani kanap koji ce spojiti kicanke
(vidi dole).


Kanapcic koji spaja ove dve kicanke
mozete isheklati na nacin prikazan na
ovim slikama.










Nije tesko, zar ne?
p.s. meni to nije bilo dovoljno, pa sam, ako se
moze nazreti, prilepila dve nitnice na kicanke.
U sekundi mi je to palo na pamet, i mislim da
je bas fora...da ne kazem, dobra ideja.



2 коментара:

  1. Slatka ideja ,ja volim obe pon-pone .Imaš nagradicu na mom blogu ,pogledaj i idluči ...
    srećno ...Dragica

    ОдговориИзбриши
  2. Slatko, ja imam dosta stvarčica sa ovim, šta ću kad mi je medeno :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments