Странице

понедељак, фебруар 27

DIY KISSES




Ljubim vas puno!!
I pitate se sta cete s ovim poljupcima? Pa stavite ih gde god
pozelite. Na majicu, torbu, rajf, moze i kad nesto slikate,
meni je upravo juce pala ova ideja na pamet sa Burdom.



Dakle, ako imate neki crveni materijal, gladak, ne previse tanak, super,
ali ako nemate, kao sto ja nisam imala, morate da ga "napravite"
tako sto cete beli obojiti. Kao sto vidite, dovoljno vam je parce,
sve zavisi koliko imate vremena i naravno, koliko poljubaca
vam je potrebno (bezbroj).
Iscrtate usne na parcetu kartona, probajte vise puta,
da budete potpuno zadovoljni oblikom usana. Mozete ga,
eto, iseckati kao ja u vise velicina.
Onda obicnom olovkom iscrtate po crvenom materijalu
(koji je pre toga morao da se dobro osusi i prepegla)
i isecete. Nemojte nikako uzimati lan ili sl. vec neki
gladak materijal koji se nece osipati.


Napravite nekoliko poljupcica ili usana, kako vam je draze.


Mozete ih, prosto, imati "u steku", pa kad vam zatreba za nesto-tu su.
Izgledaju vrlo simpaticno, pa i mocno. Bar meni. Obozavam ih.


Mozete i uviti neki poklonic pa "zaciniti" sa poljupcima.

Ja sam ih koristila i za pravljenje ukrasa za trake
za kosu. Vrlo je efektno i slatko.

A posto sam skoro kupila i malo "ociju" htela sam
prosto da vidim kako izgleda sa ovim usnama.










4 коментара:

Lovely comments