Странице

понедељак, јануар 23

JAKNE


Pa recite, ima li nekoga ko ne zeli ovakvu jaknu?
Ja je silno zelim, moram reci. Moja procena je tri sata
sivenja, uz veste ruke. Prosto me ostavi zatecenu
tolika jednostavnost ovog kroja, takoreci, bez kroja.
Mada bi volela da vidim kako "uglaviti" rukave u
ovu jednostavnost. Svakako, model je divan.
I dostupan, ako me razumete.
Mislila sam da prvo probam sa "mini maketom",
ako Barbiki bude dobro, i meni ce.
Ali zapamtite, nista bez merenja.















Jednoga dana, ja cu je sasiti i videcete tutorijal.
Pa cemo saznati i kako uglaviti rukave.
Da, da, uradicu je ja.






2 коментара:

  1. Ma da, jakna je fantasticna.Meni se najvise dopada poslednja.Jeste sve isti model, a sa promenom dezena dobije se nesto sasvim drugacije.Super je! I da, nakit je moj!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tacno, dezen je vrlo bitan. Nije svaki dezen za svaki model. A nakit ti je divan!

      Избриши

Lovely comments