Странице

уторак, септембар 27

CARRIE BRADSHAW

S.EX & C.ITY
Sta mogu, volim seriju, i reprize gledam. Jedino mi sad malo smeta sto je repriziraju u terminu kada deca jos ne spavaju i eto problema. Oslabile baterije u daljinskom upravljacu i dok promenim kanal kada je neka scena...poludim. A moja deca trepcu i pitaju se sta to radim svakih dva minuta (eh, ima dosta scena...).
Volim Keri, a volim i Saru.  Mozda zato sto je vecina nas u nekom momentu ili bolje, u razdoblju zivota bila Keri. Bar ja jesam. Verujem da je i Sara bila Keri. A Zverka ... ali necemo o tome.
.


.
Sigurno da je ova uloga promenila njen zivot i uticala da udje u uzi izbor modnih ikona...A tek sto su te krpice uticale na zene! Katastrofa! Propast! Sve mi se svidja! Spojivo i nespojivo tako je nosivo!
Da se ne lazemo, ne stoji svakome takav stil! Treba se roditi za to! Tako da, verujem, da bi ona sebe nasla na taj nacin u svakom slucaju, serija joj je samo pomogla.
.











.
Sve mi mastamo o ovakvoj jednoj sobici, samo nasoj, za nasu dusu.
Za sada cu se zadovoljiti pretrpanim ormanom cije mesto polako
gubim mic po mic jer imam dve cerke koje ce, uskoro, porasti
dovoljno da traze svoj i samo svoj kutak za garderobu.
A opet, moci cemo da pozajmljujemo jedna od druge! Super!


.
Ako neko mozda nije znao, Sarah Jessica Parker ima svoju modnu
liniju "Bitten" i tvrdi da je njen brend dostupan svima po cenama




 

Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments